Ulaşımda Türkiye'den Pakistan'a destek
Tekirdağ'da lüks yat, karaya oturdu
İzmir'in Vergi Rekortmeni Lucien Arkas
İşte ABD'nin yeni süper uçak gemileri
Rusya'da kaza yapan gemi İnebolu'da
ÇOK OKUNANLAR
FOTO GALERİ
YORUMLANANLAR
YORUM HATTI
GAZETE BAŞLIKLARI



Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Balık kadınların kalbine çok iyi geliyor
Danimarka’da yapılan araştırma, düzenli olarak omega 3 yağı bakımından zengin balık tüketen kadınlarda kalp sorunları riskinin azaldığını gösterdi.
18 Şubat 2012 / 00:05

Danimarka’da yapılan araştırma, düzenli olarak omega 3 yağı bakımından zengin balık tüketen kadınlarda kalp sorunları riskinin azaldığını gösterdi. 8 yıl süren araştırmaya 15-49 yaş aralığında 49 bin kadın katıldı. 

Araştırma süresince, nadiren balık yiyen ya da hiç balık tüketmeyen kadınların kalp-damar sorunları riskinin düzenli olarak balık yiyenlerinkinden yüzde 50 fazla olduğu görüldü.

Bilim adamları, genel olarak, az balık yiyen ya da hiç balık yemeyen kadınlarda kalp-damar hastalıkları riskinin her hafta balık tüketenlerinkinden yüzde 90 fazla olduğu sonucuna ulaştı.

Araştırmaya imza atan bilim adamlarından Marin Strom, ’’bu tür mesajların gençlere iletilmesindeki en büyük zorluğun, genel olarak tavsiyelerin yararlarının 30 ya da 40’lı yaşlardan önce görülmemesi olduğunu ancak araştırmanın balık tüketmenin yararlarının daha kısa zamanda görülebileceğini kanıtladığını’’ ifade etti.

Strom, haftada en az iki kez balık yenmesi tavsiyesinde de bulundu.

Amerikan Kalp Derneği’nin dergisinde yayımlanan araştırmaya katılan ve düzenli olarak balık tüketenlerin çoğu morina, somon, ringa ve uskumru yediğini belirtti.

www.DenizHaber.Com.tr

DENİZ HABER TV
ÖZEL HABER
ANKET
ALTIN ÇIPA TÖRENİ HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYOR SUNUZ?
OLUMLU
OLUMSUZ
FİKRİM YOK
RÖPORTAJ