• BIST 97.988
  • Altın 242,791
  • Dolar 6,2610
  • Euro 7,3524
  • İstanbul 22 °C
  • Ankara 15 °C
  • İzmir 20 °C
  • Antalya 21 °C
  • Muğla 20 °C
  • Çanakkale 17 °C

BUDO seferleri için geri sayım başladı

BUDO seferleri için geri sayım başladı
Bursa- İstanbul arasında Bursa Büyükşehir belediyesi tarafından işletilecek BUDO seferleri için geri sayım başladı. Seferler en geç 25 Ocak'ta başlayacak.

Bursa- İstanbul arasında Bursa Büyükşehir belediyesi tarafından işletilecek BUDO seferleri için geri sayım başladı. Uzun süredir hazırlık yapan Bursa Belediyesi, Kabataş iskelesini de tamamladı, Seferlere en geç 25 Ocak 2013 tarihine kadar başlayacağını açıklayan BUDO, 370 kişilik kapasiteye sahip olacak.

Bursa Belediye Başkanı Recep Altepe, Hüdavendigâr isimli gemilerinin yolcu taşımaya hazır olduğunu, iki gemilerinin de Norveç ’te bakım gördüğünü söyledi. İstanbul Kabataş ve Bursa Mudanya arasında taşımacılık yapacaklarını kaydeden Altepe, “Gerek taşımacılık, gerek gemiler gerekse de İstanbul ve Bursa’daki iskelelerin kullanımına ilişkin belediyelerden tüm izinler alındı. Ulaştırma Bakanlığı ’ndan da gerekli onaylar alındı” dedi.

Altepe rekabet için taşımacılık alanına girmediklerini belirterek, “Ekmek üretmek nasıl belediyelerin işi değil ama sektörde dengeleyici olmak için ekmek üretiyorsa biz bu sektöre de dengeleyici unsur olmak için giriyoruz. Vatandaşlarımızın uygun fiyatla konforlu bir şekilde ulaşımlarını sağlamalarını amaçlıyoruz” dedi.

İDO: Başarılar diliyoruz

Bursa Belediyesi’ne başarılar dileyen İDO, İstanbul ve Bursa belediyelerinin usul ve kanunlara göre hareket ederek anlaştığını açıkladı. O hatta toplam 18.600 koltuk kapasitesi sunan İDO, bu rekabetten Bursa ve İstanbul halkının kazançlı çıkacağını bildirdi.

BUDO’nun satın aldığı deniz otobüslerinin fiyatı 300 bin dolar civarında. Singapur imalatı olan deniz araçları 1997 yılında inşa edilmiş. Alüminyumdan olan deniz otobüsleri 32 knot servis hızına sahip. 478GRT'luk gemilerin uzunluğu 40, yüksekliği ise 10 metre.

img_8293.jpg

 kabatas.jpg

kabatas1.jpg

Deniz Haber Ajansı- Tarkan BİRİCİK

www.DenizHaber.Com.tr

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Hsc Master
17 Ocak 2013 Perşembe 22:22
Vardır tecrübeli Kaptanlar
Ülkemizde Hsc kullanabilen kaptanlar sadece İdo bünyesinde bulunmuyor. Gerek ido emeklileri gerek ise son dönemde ido'dan çıkarılan tecrübeli kaptan ve başmühendislerden personel bulmak mümkündür ve zaten bulunmuştur.
Budo'nun hiç hsc tecrübesi olmayan kaptan alacağını düşünmüyorum. Zaten tecrübesi olan kaptanların tekrar 45 gün staj yapmasına ve sık aralıklar ile deneme seyri yapmasına gerek yoktur.
En önemli sıkıntının teknik arızaların çıkması ve buna hızlı cevap vermekte zorlanacak kara operasyoncularının tecrübesizliği olacağını düşünüyorum.
Zamanla tüm problemler giderilerek hattın rahatlıkla idame ettirilebileceğini düşünüyorum. Bursa'lılara hayırlı olsun.
78.171.240.20
mustafa yaman
11 Ocak 2013 Cuma 23:16
aman dikkat can taşınacak
ido kapatan ve baş mühendislere 45 gün staj yaptırıyor başarılı olanlar göreve başlıyor endişem oki acaba buda personeline nerde staj yaptırdı yada yaptırdımı.çünkü bu gemiler son derce süratli kaza riski aslında çok fazla gemi personelinin bu konuda çok bilinçli olması gerekir sonuçta can taşıyosunuz olabilecek bi kazanın hiç telafisi yok ve kimse bunun hesabını veremez malesef müsteşarlık bu staj işine dikkat etmiyor herhangi bir kaptan yada çarkçıbaşı hiç staj yapmadan bu gemilerde göreve başlayabiliyor.staj meselesi bi kanuni zorunlulukmudur buda mechul tabi ama dediğim gibi bu işin bedeli çok ağır olur herhangi bir kaza durumunda.
85.102.187.8
Müh.Kaptan Refik Akdoğan
10 Ocak 2013 Perşembe 17:54
BUDO
Rekabet iyidir. fiyatları düşürür, hizmeti kaliteleştirir. Allah utandırmasın. www.refikakdogan.com
46.196.154.250
Deniz Sever
10 Ocak 2013 Perşembe 16:49
denizsever@yahoo.com
Budo'yu gayet yakından takip ediyorum ve yapmış oldukları bu girişimi yerinde buluyorum. Fakat gördüğüm kadarıyla tekneler sabit şekilde devamlı oldukları yerde bağlı duruyor. Bu deniz araçlarını kimler kullancak? Ne kadar tecrübeleri var? Neden hiç deneme seyri yapılmıyor? Kumanda edecek kişler teknelerin manevralarına ne kadar hakim? Bunlarla can taşınacak. Umarım en kısa sürede gerekli deneme ve alıştırma seyirleri yapılır.
77.209.226.122
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2004 Deniz Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 293 75 48 | Faks : 0212 293 75 49 | Haber Scripti: CM Bilişim